Bokomtalar

Frå no av kjem eg til å gje bøkene eg les ein karakter frå 1-5. Bøkene som eg alt har lest og kommenter her kjem også til å få ein karakter.

Karaktersettinga er heilt basert på mi eiga synsing og er inspirert av svenske Boktoka.

  1. Ikkje min type bok. Likte den ikkje i det heile tatt.
  2. Greit nok så lenge det ikkje fins noko betre tilgjengeleg, men ein god del å innvende.
  3. Bra
  4. Veldig bra
  5. Kjempebra, strålande, fantastisk. Les den du og!
One response to “Bokomtalar

  1. Vad kul att mitt betygssystem smittar av sig!

    Allt gott

Legg att eit svar

