Nominasjonar til Kultur- og kirkedepartementets priser for barne- og ungdomslitteratur utgitt i 2008

Sjå kven som er nominert til Kultur- og kirkedepartementet sine prisar for barne- og ungdomslitteratur utgitt i 2008.

Av dei nominerte har eg berre lest nokre få:

Tilfeldigvis : Arial Footlights forhistorie av Silje E. Fretheim, som eg likte veldig godt
Å skrive kjærlighetsbrev av Elen Fossheim Betanzo, som eg også likte godt men ikkje har blogga om sidan eg las den før eg begynte med det. Eg  hadde sikkert gitt den ein 4’ar.

Eg har også lest to av bøkene i Cornelia Funke sin Blekkverden-trilogi, og har den siste i haugen heime. Dei to første er gode, så eg har håp for den siste og. Bloggposten og karakteren kjem så snart eg er ferdig med alle tre.

One response to “Nominasjonar til Kultur- og kirkedepartementets priser for barne- og ungdomslitteratur utgitt i 2008

  1. Jeg har lest Tor Fretheim sin Ingen ild tenner stjernene som var veldig sterk og bra, og Tor Ærlig sin tegneserie 90s love song som var ganske morsom. Det virker som om det er veldig mye bra ungdomslitteratur der ute. Hadde man bare hatt mer tid…

Legg att eit svar

