Paneldebatt m/ungdommar i panelet

Deltakarar

  • Kristian – 23 år
  • Hanne – 17 år
  • Tara – 18 år
  • Rebecca – 21 år
  • Jesper – 15 år

– Har de ein favorittdings?    Laptop, kamera, mobil, avtaleboka mi i lær, mac’en, iphone, skulle gjerne hatt ein ipod – fordi eg gjerne ikkjeskullekunneleveutan (trur kanskje alle meiner mobil utan å nemne det sidan det er så utenkeleg å vere uten)

– Dersom de treng info, kakeoppskrift – kva gjer de?     Google, matrprat.no, spørre mamma, bokfetisjisten går i boka først og så på Google

– Kva for nettsider brukar de mest for å finne info?   Wikipedia(gjerne sjekke på fleire språk, Facebook, SNL no som det er gratis, Google

– Halde kontakt med venner og familie?    Var imot Facebook men har funne ut at det er veldig greit, brukar litt mail og heldt på å lære opp mormor til det, kjem an på kven du prøver å få tak i, mobil

– Er de bekymra på privatlivet dykkar på nett?   Tenker på det og er forsiktig med kva ein skal legge ut, andre legg ut ganske mykje info utan å vere så veldig bekymra – mest bekymra for Facebook sidan dei eig innhaldet

– Kjøper de musikk i nettbutikk – NEI!   Mange artistar er for fildeling, det er plateselskapa som har eit problem der. Kjøper gjerne CD’en dersom eg likar låtane eg har lasta ned.  Enkelte kjøper CD’ar og legg den inn på eigen pc og ipod. Forskjell på kva eg lastar ned og kva eg kjøper på CD.

– Kva kunne biblioteket hatt som kunne gjort det meir interessant?    Det er jo kjekt at det har bøker og då gjerne meir på engelsk, pc’ar med Internett, syns biblioteket på Papirbredden er bra sidan dei har så mange forskjellige media i eit breitt utval. Gjerne endå fleire behagelege møblar, koselegare, masse sofaer – det nye biblioteket er litt sånn.

– Er det noko vi absolutt må ha – ikkje berre i Drammen?     Utlån av spel.

– Kva med eit skulebibliotek?    Dokument som passar til faga vi har, og ting til både skule og fritid. Nettilgang.  SOFA!!!

– Blir d ikke litt krampaktig når lærerne prøver å bruke ungdommens egne kanaler og verktøy for å sprite opp undervisningen? Jfr bestemor på facebook?    Kan vere positivt, t.d. har eg fått betre kontakt med tanta mi etter at ho kom på Facebook. At skolen tar i bruk nettverktøy når det gjeld meir sjølvstendig arbeid er positivt. Burde ikkje begynne å bruke nye media for å komme i kontakt med ungdommane men for å komme i kontakt med nye media. Skulen bør bruke det som faktisk blir brukt i verda.

– Hvordan ville dere ha likt å være venn med det lokale biblioteket på facebook? Og hva ville dere forventet av biblioteket der?   Å so koseli…, Trengs kanskje ikkje, men vi har jo MappaMi og slikt. Facebook hadde kanskje egna seg til å minne om events og slikt.

– Er Facebook på vei ut? I så fall, hva blir brukt i stedet?    Nei, trur ikkje det, trur det har komt for å bli og er ikkje spesielt ut.

– Vi skal lage nye nettsider for biblioteket. Kan dere si noe om hva deres drømmebibliotek sine nettsider skulle inneholdt?     Nyheter om ting som skal skje, betre design, nye bøker. Friskt design og oversiktlig. Ikkje sånne knotete kommunesider. Ikkje alt for mange menyer. Chatfunksjon – slik som Biblioteksvar har.  MappaMi-funksjon

– Liker ungdommen gode leseopplevelser?    Nei, det kan vi ikkje fordra!  Det er vel individuelt.  Nokon må kanskje lurast litt. «Få oss til å kjede oss så mykje at vi opnar ei bok i rein desperasjon – vel ikkje meg då, eg kan lese bøker mens eg er på pc’en».  Fagbøker kan også vere ein god ting, folk les gjerne om det dei er interessert i. «Guttar skal liksom ikkje like skjønnlitteratur, men broren min smugles Twilight-serien akkurat no.» Det er ofte lett å sjå om boka er tenkt for gutar eller jenter og suksessane er ofte for begge. J.K.Rowling var lurt – gutar trur dei ikkje liker bøker av kvinnelege forfattarar.

– Kjøper de programvare?   Nei, broren min fiksar alt sånt utan at eg har tenkt på kossen han fiksar det. Brukar open source programvare som t.d. Open office.  Generelt – Nei!

– Kva for program vil de ha på biblioteket?   Kreativt skrivekurs, bokprat og høgtlesing av anna enn barnebøker.

– Vil de vere anonyme eller opne på nett?    Kjem heilt an på tema om du vil vere anonym eller open. Dersom eg kan stå for det så gjer eg det med eige namn. Lett å bli litt paranoid. Brukar fullt namn når eg meiner det er relevant

2 responses to “Paneldebatt m/ungdommar i panelet

  1. Tilbakeping: Ung 3.0 - Språkmakargatan

  2. Tilbakeping: P 49/09 « Plinius

Legg att eit svar

