I am the messenger og andre bøker av Markus Zusak

Av og til går eg i gang med ei bok som eg knapt kan legge frå meg, og i nokre dagar no har eg knapt vore snakkandes til. Denne gongen var det ungdomsboka «I am the messenger» av Markus Zusak.

Markus Zusak er forfattaren av «Boktyven» – ei av mine andre store lesaropplevingar siste året, og om det ikkje hadde vore for «Boktyven» så hadde eg aldri oppdaga «I am the messenger» heller.

«I am the messenger» handlar om 19 år gamle Ed som ikkje kjem seg nokon stad her i livet. Men, etter at han tilfeldigvis klarar å stoppe ein banktjuv, byrjar ting å skje. Han får ein ruter ess i posten med tre adresser på og på kvar adresse ventar det han ei oppgåve. Derifrå og inn er det ingenting som går slik lesaren forventar.

Markus Zusak er også forfattar av ungdomsboka «Getting the girl» som også er svært så lesbar.

Legg att eit svar

