Fire & Hemlock – smakebit på ein søndag

Eg har vorte veldig glad i alle bøkene av Diana Wynne Jones som eg har lest, og eg kjem ikkje til å gjere noko unntak for Fire & Hemlock som eg no nett er ferdig med.

«Four years later Polly sat on the edge of her bed and took a bewildered look at the book as it now seemed to be. Only the cover design seemed to be the same. The title was different, the stories were different, and the writers were six people Polly had never heard of. She turned to the blank pages at the front, and there were no signatures written there. The only story which seemed to have been in both sets of memories was that one- She turned to the list of contents. «Two-timer» she read, by Ann Abraham.»

Ein av boka sine store inspirasjonar er den skotske balladen om Tam Lin.

ASVbib har ikkje Fire & Hemlock enno, men de er i bestilling. I mellom tida kan eg anbefale to av våre andre bøker av Diana Wynne Jones; Howl’s Moving Castle (også i animéversjon på dvd), The Dark Lord of Derkholm og Year of the Griffin (dei to siste høyrer saman, så det er lurt å begynne med den første av dei).

Legg att eit svar

