The Kiss of Death

I jula i fjor las og likte eg Marcus Sedgwick si vampyrbok My swordhand is singing, og no er det på tide å fortelje at eg likte den frittståande oppfølgjaren The Kiss of Death like godt.

The Kiss of Death handlar om Marko og Sorrel og foregår i Venezia over 100 år etter handlinga i forrige bok. Marko er son av ein lege og kjem til Venezia på jakt etter faren som reiste dit for å hjelpe glasmakaren Simono som er ein venn av han. Når Marko kjem til Venezia er faren forsvunne, men han finn Sorrel og Simono. Simono er blitt gal av mangel på søvn. Marko og Sorrel må både finne Marko sin far og finne ut kva som stjel Simono sin søvn. Etterkvart slår dei seg i lag med den gamle mannen Peter. Han ser iallfall ut til å forstå kva som foregår, men så har han også møtt skyggedronninga før. Det er onde makter på ferde i Venezia. Byen som vi kjenner frå bilde av kanalar og gondolar i solskin eller romantisk måneskin framstår her som mørk, tåkelagt og skremmande. Det er og karnevalstid og folk går rundt med masker. Beskrivelsen av byen og spesielt lagunen og øyane var slik at eg måtte rett Internett etterpå for å ta ein kikk på geografien.

Eg syns igjen at Marcus Sedgwick har gjort ein god jobb. Boka er veldig spennande og nifs. Eg elskar språket. Sedgwick brukar ikkje opp sidene med uvesentlege beskrivingar av folk sine hår og kle. Det som er tatt med av slikt er der med god grunn. Boka er på engelsk men krev ikkje at ein er av dei mest avanserte engelsklesarane. Den har og litt romantikk utan at det blir for romantisk for meg.

Dette syns andre om boka (alle likar den):

Her snakkar Marcus Sedgwick sjølv litt om boka:

ASVbib har også boka White Crow av Marcus Sedgwick. Eg kjem nok til å lese den etterkvart.

One response to “The Kiss of Death

  1. Tilbakeping: Bokblogging i sofakroken « Tanz

Legg att eit svar

